Dryga tanke !

Jag är helt sluuut, så känns det hann inte med min promenad i morse heller klockan ringde kvart i 12 och då var det dags för 9 tims jobb igen, hann dock men en kvällsrunda med Babe och träffa Beciir en sväng, sen total däcka jag direkt ! hinner dock inte med att gratta syster eller följa med mamma och kolla på hus, hm ja hus? räcker det inte med ett hus i Spain och en 3a där och en lägenhet här? men kanske skönare att bo i hus, det skulle jag med tycka, längtar som tusan till måndag då är det frissan igen ! ska även hinna med att ringa tatueraren och fixa klart mina tatueringar ? hur ska man hinna känns som om man har fullt upp men det är härligt att känna att allt flyter på som det ska !
men också en sak, en jäkla dryg tanke ibland fastnar man i banor som man inte vill fastna i att acceptera att en annan männsika har haft ett annat liv? förhållande är konplicerat ibland och jag kan inte fatta igentligen hur en sann kärlek kan vara som den är? kanske ingen annan vet heller, och kanske dags att kasta bort dom där tankarna och fokusera på något annat, man kanske ska jobba på att känna att man är bra? men drygt och svårt efter allt som varit, ibland önskade man bara att man hade ett skydd att ingen kunde komma in och att man bara kunde styra bort känslor, smärta jag hatar det ! nog babbel om kärlek dags för jobb.


tjohej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback