9 månader..

´Jahapp 9 månader med min babe snacka om vad tiden rinner iväg? och om han har blivit en helt annan människa, med ansvar och fixar allt inte skiter i allt och lever det där skitlivet, att man äntligen kan känna sig stolt att man fått han att inse att det faktiskt finns ett mycket bättre liv! det är min kärlek det Posze ! va bara tvungen att påpeka de. Nåväl däckade i Poszes famn när jag kom hem från jobbet stack iväg runt 7 till första jobbet sen när jag kom hem på rast kl 12 så låg han fortfarande kvar och sussa den latmasken ! vidare till nästa jobb som slutar 21.30 sen hem och plugga har ju lagt de där lite åt sidan, men inte bra eftersom jag verkligen vill in på högskolan, kanske skk ambulans, socionom eller tandläkare, vem vet inte jag en iaf ! nåväl lön idag schopping i morgon, dags att dra tillbaka till verkligheten igen..

seeeyyya.



hektisk dag :D hur är livet annars? (:

Svar: just väldigt neråt :/
eelvann

2011-08-25 // 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback