you giving me fucking butterflies

Idag har jag varit i västerås med min bästa, köpt nya tapeter till nya lägenheten osv, shit nu är det inte långt kvar tills vi flyttar! när jag kom hem gjorde jag i ordning mat till mig och ida, det blev kycklig och ris gott gott gott . ikväll sticker vi till västrås igen och kollar in alla snygga bilar ;)hoppas man träffar dig ikväll också . idag har jag faktisk varit på riktigt bra humör, känns så skönt att man äntligen kan börja gå vidare med livet. även fast dom har veckorna har varit dom jobbigaste i mitt liv så känns livet ganska härligt just nu! Nu tänker jag bara njuta av dagarna framöver med min lilla familj ida och doris dom två bästa jag har i livet just nu





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback