Vit helg trots allt

Jag som var peppad på att festa i helgen igen, men nej då.. istället blir det jobba nu i natt och sen taco kväll med idol med tjejorna :) men i morn lördag då? hm skulle ju vara kul att fixa en riktig fest igen, för förra helgen vart ju grymt bra, men men man får ta dagen som den kommer! saker och ting förändras ju hela tiden, har varit hos morsan och fixat sen så fick jag  presenter för att jag snart tagit examen och att jag klarade provet haha gullig hon är, lägenheten kommer verkligen att bli superduper och tro mig bilder kommer att läggas upp, man kan ju inte bara skryta utan att ha bevis eller hur? ;) fixade det sista läxorna också lilla duktiga jag, haha väntar på att Ida ska komma hem nu sen blir det handla och fixa och lite senare dra till nya lyan och fixa lite, soft ! nej nu ska jag tänka lite, och sakna den bästa!


Bye!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback