Trötter

Dagen rullade på precis som alla andra, jobbade några timmar på morgonen fixade iordning pappas distrikt så det ska stämma sen när jag ska köra det, efter det blev det uppsala intensiv avdelningen på akademiska jäkligt intressant fick dock lära mig extremt mycket och passade på att anteckna en del sidor eftersom jag har prov i morgon och jag lär ju kunna det då, intensiv vården känns faktiskt lite lockande att jobba i det är mycket ansvar och omvårdnad, men nej sen när jag fick syn på ambulans personalen så känns det bara mera lockande, men det är ju så att det är en alldeles för lång väg, men drömmar kan man ju ha ! kvällen blir lugn har käkat hos Lisa, pluggat och nu så tänkte jag faktiskt dra mig iväg till gymet, men jag känner att sängen lockar mera är så sjukt trött, somnade på vägen dit och hem från uppsala känner mig helt slut i kroppen, men nejdå pepp pepp ska jag gå ned dom sista kilona nu så får jag banemig ge mig iväg till gymet!

Hörs!






" Du är luft, och jag är fri "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback