Sunshine..

Tjena hallå, eller hur ska man uttrycka sig om man är glad? vaknade i morse av massa bråk som vanligt men det dämpas också som vanligt, missade min viktiga tid idag till samtalet men fick några minuter på mig att lufta några ord och på trosdag så ska jag dit igen, har faktiskt funkat bra med Thea också, gud vad nöjd och glad hon var för att åka bil idag haha den lilla saken, jag kunde inte ens bli arg på henne för att hon hade hoppat fram i framsätet hon är expert på att lirka sig ut ur bagage utrymmet, men men jag förstår att hon saknar att åka bil det tycker hon ju om :) så ni ska jag ta en jäkla promenad i spåret dunka lite musik och bara vara för mig själv i ensamheten, jag som hatade ensamhet men fy så skönt det är ibland! och sen ikväll så har jag hört ryktas om lite mys och kolla idol med galna tjejor och drägla över lite snygga killar, haha ! men innan de så ska jag fixa mina uppgifter för jag har börjat att räkna ned tiden, bara några veckor kvar nu sen är man äntligen klar, ska bli sååå skönt, men oj vad jag har att göra idag kom ju också på att jag ska åka och kolla på syrrans nya hus och måla lite glad för deras skull att dom äntligen skaffat sig ett hus efter många visningar och så, nej nu har jag inte tid att blogga mera ska ut i solen och skina!

glöm dina bekymer för i morgon kommer det nya!


Ida du är fan den bästa vännen som har existerat i mitt liv, du vet allt om mig precis som om du vore min dagbok, och jag är glad för det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback