Söndag..

kl 7 vaknade jag jag tror inte heller att jag sovit så pass länge kom vel hem starx efter halv 4 eller så och fixade käk och sen lugnade ner nerverna, vaknade av att morsan ringde och att Dorran skulle komma hem, hade till och med somnat med kläder och smink på så man såg ju skaplig ut när man skulle ut på morgonen haha, la mig i soffan somnade Dorran tar all plats som vanligt men det är ju bara att gilla läget, drog hem till Jessica och träffa tejeorna vidare på promenad och hämta bilen vidare till solariumet gud så skönt det var, skulle ju inte vara helt fel att åka utomlands nu fytusan vad skönt det skulle vara! drog vidare hem till polskan som kommit hem fick presenter som vanligt och vi tog en fika och snacka lite skit som vi alltid gör, hon är ju som en extra morsa till en, en klok pålska det där har alltid bra svar och kommentarer åå saker och ting, så nu är det bara hemma och slappa måste faktiskt säga att det känns lite i kroppen nu, men gjorde det inte tidigare.. så ikväll jaa en lugn söndag jobb väntas i natt och resten av kompletteringar från skolarbeten som jag bara la till sidan för att ha nöjen över helgen, tänk om jag bara hade gjort det innan så hade jag inte behöva gjort det nu haha! lugn dag skönt att vara lite för sig själv jag och Dorran, funderar skarpt på att ut och jogga lite men har ju en sån jäkla värk dumma mig som inte kan ge tusan i att dricka då, men 95/100 så va kvällen toppen igår, det tackar jag för tjejor!







Fånga Dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback