Skrattretande!

Åhhh, hahahahaha fan känns som om jag kan känna mig skratt retande på hur omogen du är, så sjukt att jag bara kunde se det nu? det är ju synd att man har varit lite seg, men vissa växer ju bara inte upp men så är det ju bara så skönt att bara inte bry sig om dig, att du inte hör av dig har längtat efter en helt lugn dag inga mess eller ringande och skirkande men men man ska inte ta ut segern i förskott, marsvin är ju som dom är men iaf har precis kommit hem från en lång promenad med Jenny och hundarna innan det var det tjej mys och Idol haha galna personer det finns, har varit full fart hela dagen och nu ska jag fixa resten av läxan och sen upp och jobba kl 2 så gud vad pigg jag kommer att vara i morn eller inte, dagen som är full i morgon också men jag är glad att det händer något, nu går jag bara och längtar efter nya lyan gud det kommer att bli så snyggt! äntligen mitt och Idas hem bara vårat och ingen annan kan komma och bestämma, snacka om vad saker det kommer att hända framöver, vi tjejor har planerat bil färd till göteborg liseberg, hotell och en hel helgsfestande eventuellt hinna med en stockholms tripp snacka om kul att bara komma iväg ett gäng och bara härja av sig och träffa nytt folk, det kan behövas! nej nu är det dags att återgå till det viktiga igen!
'

" du är så sjukt fin, du får mig att känna mig betydelse full "

Natti Natti!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback