Låt tiden visa vägen Erik....

Just nu kokar jag av ilska, jag som grät över dig jag som saknade dig men jag känner bara hat just det kommer aldrig att bli som det varit och jag är just glad i detta skede att det blev som det blev, synd bara att det inte kunde komma tidigare för 6 månader sen då allt började då jag visste att du skulle lämna mig iallafall, jag själv kunde inte öppna ögonen och verkligen se hur du är, som jag gör nu att det skulle ta så lång tid för mig att inse att du ljugit mig rakt upp i ansiktet?! jo det är ju verkligen det man gör mot vänner säg vad du vill och tycker men just nu och bra jäkla många stunder framöver så kommer vi aldrig att komma sams du och jag, du kommer aldrig att respektera mig du ser mig som ett bollplank och jag är trött på det, men låt folk snacka gör det jag bryr mig inte folk får lära att känna mig för den jag är, den dagen du börjar att respektera och hoppas på mig så ska du se att jag kan bli jag, den som du lärde känna men tro mig det är inte bara jag som ska ändra på mig, jag är glad för det som var, men jag vaknade upp idag och kände att jag verkligen inte saknade dig jag saknar inte den du är just nu, inte som vän heller men jag kommer att sakna och grubbla på ditt gamla jag som fick mig att må bra, men just nu är det såhär och det kanske är nyttigt? men tydligen så är allt mitt fel till att det är såhär men okej då får det vara det men jag vet också att det inte alltid är ens fel att två träter, men jag orkar inte lägga mera tid på att bråka eller förstå varför det blev som det blev, veckorna har redan rullat på för fullt jag raderar dig nu, men jag kommer att hoppas att du och jag kommer någongång i livet kunna skratta åt allt som varit, bara vara vänner de vi hade hade vi, det vi vet om varandra vet vi det stannar bara mellan oss och inga andra människor, döm inte heller mig att jag aldrig kommer att bli normal eller att ändra mig, alla personer förändras och vi växte ifrån varandra synd bara att det är som det är just nu, men kanske det bästa....Jag gör det för hundarnas skull precis som du gör, du är älskad av mig innerst inne du är en fin person bakom alla problem som vi haft, jag hoppas att du kan finna det du söker och vill med ditt liv, jag önskade också att jag kunde finnas för dig och vara lycklig för det, men jag kan inte vara lycklig för saker som du inte kan vara lycklig för mig. Det har varit ett stort steg att släppa taget om dig men det är inte farligt för jag vet att en dag i livet så kommer vi kunna prata med varandra igen men inte just nu, det får kännas sen eller i morgon men just nu gör det inte det, för jag vet att du aldrig skulle fälla en tår för mig så jag har slutat att fälla tårar för dig, jag kommer aldrig att prata om dig mera, jag kommer att stänga mina minnen bakom mig och blicka frammåt, lycka till med det du skaffat dig, för jag har mycket att finna och veta vad jag vill göra så sluta hata mig nu börja tro på mig att jag också kan förändras alla kan bli bra på ett eller annat sätt, alla är vi unika

Älskar dig!

Godnatt!













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback