jag kan inte sätta ett ord på hur de känns just nu.

Jäkla lat jag var när jag skulle gå spåret med Thea&Doris fick ju håll efter alla backar om dom sprang fram och tillbaka och det kändes som om jag skulle gå i bitar, och jag som är så rädd att gå i skogen det är det värsta jag vet jag som alltid inbillar mig om att det ska komma björn eller varg, haha så jag joggade och höjde musiken på mobilen lika bra det sjöng lite för mig själv medans ingen hörde, eftet det drog jag hem till syrrans hus gud så fint men dock mycket att göra så det var bara att ta penseln och börja måla både morsan och hon kladda färg men jag var proffset själv och inte spillde en droppe bra gjort för min del haha :) sen så skulle man tydligen på barnkalas i morgon men det är ju alltid lika trevlig, ! sitter hemma nu och väntar på att Ida ska komma hem blir handla käka och sen bara kolla Idol, hm.. jag kan inte sätta ett ord på varför jag känner lycka långt inom mig, det pirrar i mig jäkla bra känsla må jag säga, men usch så sjukt fin du är måste jag bara nämna finns en person som jag verkligen inte kan släppa ur mina tankar, herreud säger jag bara varför tog jag inte iniativet? Dumma mig eller va jag för feg, ? kanske nästa gång eller så är det bara meningen att jag ska vara för mig själv just nu, men jag hoppas denna braiga lycka och pirret sitter kvar hela veckan har ju massa prov och tidningsjobb plus att jag lovat att fortsätta måla, sen har jag ju gymet och mina promenader, har ju lyckats gått ner 15 kilo sen i mars och jag var överlycklig när jag fick på mig alla gamla jeans i morse, lycklig för att dom kom på men inte lycklig för att jag måste köpa nya för att dom är för stora, nej nu ska jag duscha och bara ta vara på denna kväll måste fokusera allt på skolan så det blir klart, men gud vad jag kommer att sakna att vara i skolan sen, jag saknar faktiskt lektionerna med klassen synd nu när alla är på olika ställen men får fixa en bra klassfest sen!

Ciao !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback