Höstmys!

Gårkvällen var blandade känslor men tillslut mysig, kan inte släppa taget riktigt men låter det landa och får se vad som händer med tiden, en dag i taget liksom kom hem kl 6 i morse gick bra att jobba även om jag var dö trött när jag skulle upp kl 2 men har börjat känna att det ibland lite ibland att det kan vara skönt att vara själv det är så sjukt mycket just nu och man hinner inye att tänka då, vill så mycket med saker som inte vill som jag vill igentligen, och jag vet ennu inte hur jag ska hantera det, men även om jag saknar så försöker jag inte att fokusera så mycket på det, för man vet att något löser sig tillslut det gör det alltid och jag hoppas verkligen det just nu! bara att träffa dig igår räckte även om det kändes jobbigt på ett annat sätt, va till skolan och hämtade mina kompletteringar också så kvällen blir till att fixa klart allt med det sen jobba inatt och i morn träffa Järnet dra till västerås en sväng, skönt att komma bort. Hann ju dock med stan också med Ida och Sara vi tog en fika och schoppa lite mys med mina bästa vänner, det är grejjer det funderar på att åka upp med Dorran till broddbo badet och bara vara sen till morsan och fika ikäll och sen packa, nu är det bara 3 dagar kvar till flytten sen så, mitt nya hem!! Nej ska göra lite nytta nu ..

Bye!





"saknarsaknar den bästabästa <3 "


Cool blogg :)

2010-09-27 // 15:48:14
» fanny

Hittade in till din blogg idag, tänkte bara säga att du är beundransvärt stark! Fortsätt med det, allt blir ju bra tillslut, av egna erfarenheter som du kanske vet. Så, fortsätt vara stark, utan dalarna uppskattar man inte topparna! :)



/Fanny

2010-09-28 // 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback