Höst känslor?

Dom senaste dagarna har varit så extremt bra så bra så att det känns som om man är i den dröm, jag har redan börjat känna saknad, det pirrar i hela mig jag är lycklig, kanske finns det känlsor? du är så sjukt underbar och du gör mig så himla glad, även om jag tänkte på det förflutna så skulle jag aldrig ge upp dig även om man är rädd och osäker, men vad har man att förlora? så fort jag är med dig så finns det inga problem, du accepterar mig för den jag är och jag kan känna mig lugn, jag kan ta vara på dagen då jag varit med dig, jag är inte osäker och rädd när jag är med dig, jag känner verkligen hur du känner och det bara värmer i mig av att tänka på dig, du är så himla fin och veta att man kan prata med dig, du förstår en du vet hur det är och kan vara, du är en sån bra person som kan ta ner mig på jorden när det är jobbigt, jag hoppas verkligen på det bästabästa, du i min tillvaro är som min lycko dag, bara av att ha dig sovandes brevid mig är en trygghet, du är bra på exakt alla sätt, jag är glad att jag träffade dig !
från det ena till det andra, mötet gick bra igår men det fick mig att bli arg och ledsen att man verkligen kan se vad  du gjorde och hur du var? ingen annan människa ska få mig att nå botten igen, jag har träffat så extremt bra människor som är runt omkring mig, som jag bara har blundat för tidigare, men det känns skönt att ta sig igenom detta nu och finna sig själv, tänka nu och frammåt inte det som har varit det är tider som varit och som aldrig mera får komma upp igen, men jag måste släppa det så att det inte rinner över det som är nu, vill inte förlora denna chans sådana chanser får man inte alla gånger, men ibland känns det som om man borde få vara arg på situationen, men jag är glad att du gjorde detta mot mig att du gjorde slut med mig och skaffade ny, för jag hade aldrig sett problemen själv och det har jag gjort nu, aldrig mera aldrig mera ska jag känna mig låst och orättvist behandlad, känslan av lycka är det bästa som finns, jag har allt just nu verkligen allt just nu! har äntligen fått tillbaka lusten att jobba igen, skolan måste jag satsa hårt på nu jag ångrar att jag gav upp allt för dig, men det bästa är att jag glömt dig, du finns inte jag saknar inte dig jag saknar verkligen inte det vi hade, ingenting jag och Dorran har det bästa just nu, så bra har jag nog aldrig haft och jag trodde själv inte att det fanns någon som kunde slå det men det fanns det, nej nu måste jag fixa och dona om någon timme drar jag till uppsala på studiebesök ska bli jäkligt kul !

seee ya !













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback