Helg, nu kör vi igen!

Freeedag skönt att bara ta dagen som den kommer, igår kväll somnade jag med twilight eclipse framför mig och kändeatt jag äntligen kunde somna in och att jag kunde sova som en stock, dock att man ibland saknar att sova med någon ibland, men bara gilla läget just nu, vaknade att brorsan väckte mig och då var det bara att pallra sig upp ingen jäkla sovmorgon här heller, på med musiken på med kläder och spackel ner till odal och köpte foder och täcke till Dorran vidare mot stan hem till brorsan och nu hemma igen dånande huvudvärk som vanligt! väntar fortfarande på remiss och sen så nya prover nästa vecka känns som om kroppen lever sitt egna lilla spel men jag lever emot det, i kväll blir det norr med tjejorna myspys jobba efter det så det blir lungt för min del, och i morn blir det all in tråkigt men jag ska försöka att göra det bästa av situationen en vad det blev förra helgen, förfest hos elli eller madde har inte riktigt funderat ut vart jag ska men det löser sig ju alltid! sen så blir man full som vanligt och få gå hem sin ensamhet och krama kudden själv, spendera söndagen själv och käka pizza, men dock hoppas jag inte på det vill ha tvåsamhet men svårt att ha det med någon som inte existerar, men fortsätta drömma kan man ju alltid göra, måste bara påpeka fanns en klok person som lärde mig att ta dag för dag och sanningen är den att jag är betydligt mycket lyckligare av det man blir bara besviken på att planera! nej nu blir det mys med Dorran som ska vara hos brorsan hela helgen, sen peppa för ikväll, men i morn haha jadu då ska jag iaf inte bry mig om dom som snackar eller tror att jag bry mig om det förflutna, har sett förändringar och nya möjligehter och andra bra människor på sistione!

Bye!






" SaknaSakna, tränga bort tränga bort vill att det ska bli bra. "









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback