det drar ihop sig.

Nästa söndag så flyttar vi in i våran nya lya, om det känns bra äntligen så får man börja om på nytt igen kommer att kännas underbart bra, dock är det mycket som ska göras för att det ska bli bra men is i magen så blir det ett bra resultat tillslut, det drygaste är nog att man måste hämta dom sista sakerna i lägenheten hos M E och hans lilla gullfjun, haha ja herregud så jäkla irriterande och du förresten så kan du vara ett äckel själv :) haha ! snacka om vila ordförråd vissa människor har ibland, det är ju skamligt. Igår blev det 5 min taco kväll för mig sen var det dags att vara fyllechaffis och sen stack till blom, brorsan och hem igen så sen var det bara lagom att dra iväg att jobba sen, pigg som tusan var jag det brukar jag ju inte vara, men det var skönt att bara komma iväg och jobba och bara rensa ur sig, jag tror att det kan behövas ibland. Bort från allt kan vara jäkligt nyttigt, vaknade av att Ida väckte mig känns som om jag skulle kunna ha sovit i flera timma och Dorran mös ju som aldrig förr, men det saknades en person faktiskt den bästa då skulle jag defenitivt ha sovit hela livet känns det som! undarar vad denna lördag bjuder på har hört att vissa är sugna på fest, men jag är sugen på tvåsamhet, men beror ju på det där. Men hur som helst så måste det bli en lyckad lördag! Nu ska jag ut med Dorran och sen kanske gym? sen då.. hm får se något händer iaf !

Bye...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback