Det är tur att du finns.

Jag är glad att du finns vid min sida, du var ju trots allt min storebror och kärleken och saknaden till dig kommer alltid vara overderlig, för den dagen du lämnade oss var den värsta dagen på denna jord, den smärtan var extrem och den smärtan att bryta upp med någon känns inte alls likadan jag önskade verkligen att du hade fått levt ditt liv längre en vad du fick, jag är glad att du finns för mig jag känner det för varje dag. Jag är starkare och känner inte rädslan för ensamheten som skärmde mig förut. Du var speciell på ditt sätt det var därför du var omtyckt, jag älskar dig storebror, jag är så jäkla glad för dom dagar och minnen som jag fick med dig, alla tips och råd du gav mig om allt, finns saker som får mig att le när jag bara tänker till, jag kommer nog aldrig att möta en sån klok person som du var, men jag måste verkligen påpeka att tiden gått alldeles för fort det är nästan skrämmande men tänk om 10 år då också hur kommer det inte kännas då? för här och nu så känns det som om det var igår som jag träffade dig sist, som om det var i helgen senast då jag och erik och alla i familjen kom på fest, den sista festen jag hann uppleva den sista gången jag träffade dig, men jag är glad att du vet att jag var glad för allt du hjälpte mig med. En riktigt stor guldmedalj skulle du ha haft, tro mig du är saknad av alla! jag glömmer dig aldrig du finns varje dag, och du jag försöker besöka dig så ofta jag kan, tack Peter för att du förstod, uppskattade och hjälpte mig. <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback