Dead and Gone!

jag fattar verkligen inte vad som är felet med allt, jag gör allt jag släpper dig och fokuserar på mitt liv men då är det fel? jag mår bra just nu och då är det fel, jag kan inte fatta att folk är så ihärdiga på att lägga sig i andras problem och bara prata och förstöra och dra på mera saker, måste man flytta från stan för att det ska bli bra? vad ska jag göra för att det ska sluta? det som varit är slut jag bryr mig inte jag vill inte ha dig, jag saknar dig inte det vi haft har vi haft är det något som man måste snacka om nu? är det något som man hitta på flera saker? att man varit otrogen slagen hit och dit? du vet vel själv vad du håller på med och hur du beter dig kanske folk som märker det? du säger att ingen bryr sig om mig och om hur jag mår? okej nej har jag syftat på att folk ska torka mina tårar?  jag kan iaf ta tag i mina egna problem och skapa lycka till mig själv, ensam och starkast men jag vet att mina riktga vänner känner mig för den jag är, jag har mina åsikter om dig och du och mig, jag vill fokusera frammåt skaffa nya vägar och lära känna nytt folk, jag vill inte att folk ska få en bild av mig av skit snack jag vill att folk ska lära känna mig för den jag är, men visst fine kan inte folk släppa att det är slut så prata på jag vet vad som hänt och hur det är, men typiskt mister E som alltid lyssnar på andra personer för i hans ögon så är det bara jag som är idioten på denna jord, men inget jag kan göra, fokusera på ditt liv du har vel nog med det, jag kokar över snart ingen dag kan det finns utan problem? stäng locket släpp det som varit titta frammåt jag är så jävla arg, det är för att jag är trött på allt just nu, är man verkligen tvungen att lägga mobilen i lådan och flytta eller för att inte få skäll? bry dig inte istället för det gör inte jag, riktiga vänner och riktigt folk snackar inte skit och accepterar den för den man är, sen att vi bråkar och är osense är en annan sak, men man ska inte hota med allt, saker och ting är alltid orättvist när man skiljs åt, den enda stora önskan som finns är att vi bara släpper taget om varandra stänger banden just nu att jag får flytta och få mina saker att du slutar bråka på mig och accepterar att livet inte är rättvist, jag vill vara lycklig jag vill starta mitt nya kapitel jag vill komma vidare jag tänker inte knäckas, den som vill lära känna mig får göra det, men den som inte vill får vel lyssna på allt skit snack, man ska aldrig dömma en person innan man träffat den, så mr E lägg ner nu skapa fred båda två mår bäst så!


drar iväg till spåret och springer måste avreagera mig har för mycket som ska fixas denna vecka, jag kan inte låta det raseras för att det finns för mycket problem !

BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback