Bara bra jäklar runt omkring mig.

Måste påpeka att helgen som varit har varit den bästabästa på länge, haft så sjukt kul i fredags på bilträffen men också det galnaste festandet i lördags, det var helt klockrent om inte hur det avslutades?, fixade och donade hela lördagen i Ransta, hm Ida det minns jag inte eller jo vi va till Rusta och Ikea med morsan och fynda massa saker till lägenheten, bla nya tapeter till sovrummet skitsnygga fondväggar, om jag längtar nu, det kommer att bli så fint ! Idag är det måndag igen veckorna bara rinner iväg, och tro mig just nu är det lycka i mig inte en enda grubblande eller jo kanske pyttepytte lite men när man lägger det åt sidan så försvinner det, för jag måste bara tala om att det finns så sjukt bra människor runt omkring mig just nu som får mig att känna glädje, och ja guld till er mina vänner ! Får se vad dagen bjuder på jag ska iaf pallra mig till gymet, plugga för jag har 2 prov denna vecka och i morgon blir det uppsala på studiebesök om brännskadade vilket också är intressant, hm dorran ska till lisa och busa av sig medans hon och jag tar en fik, sen då? jo sen så ska jag sakna den finaste!



ciao !

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback