Vart kom den där styrkan ifrån?

Hm måste mog vara av alla braiga människor som finns och min fina fina Jajje? det kan jag tro dom som gör mig lyckliga..Vissa stunder kan allt kännas meningslöst och då bara exploderar man som ett litet åsk moln men efter dom tårar faller så ler man bara, att blicka tillbaka idag i det förflutna är som en erfarenbok som är skriven av en bra författare. Det gör inte ont lämgre det finns ingen saknad i det lämgre, finns heller inget att grubbla i längre för det finns så mycket nytt som är påväg och som händer, skolan går sjukt bra för mig nu har jobbat mig upp till VG och MVG vilket känns sjukt bra! jobbar för fullt med natt jobbet och tim på uska städ jobb lite då och då, det flyter på och jag bara ler för mig själv, från botten till toppen? måste säga att jag är småstolt men måste aldrig glömma bort att det aldrig kan vara fel i bland att bryta ihop det gör en bara starkare! från det ena till det andra, jobbat nu från 8 i morse så nu blir det västerås och schoppa med min fina, myspys kanske bio ikväll också? sen jobba natt och sen ficka jag joba i färnebo i mornbitt, skojskoj! så nu ska jag kasta mig in i duschen önskade att dygnet hade flera timmar skulle underlätta lite då!










Tack mina fina vänner och min bästa Jajje för att ni gör min dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback