Tjoheeej !

Sitter här i min soffa i min ensamhet med lite svag kärleks musik Dorran ligger och sover och jag väntar på att mina galna kompisar som festar ska komma hem så att jag kan åka iväg och jobba för engångs skull.. Dagen har varit bra, brandutbildningen var jäkligt spännande trots att jag var så trött så att jag höll på att somna flera gånger men det blev bättre sen när man fick öva på det praktiska sakerna. Åkte hem och tog en duch målade lite i sovrummet och Ida´s rum är nu klart jäkligt bra blev det ! fixade oss senare drog iväg och käka sen drog vi på fest hos Lisa och hennes kille Lukas jag va nykter och Dorran fick hänga på, hon tycker att det alltid är lika kul att träffa folk och jag tycker ju att det är bra att folk tycker om henne lika mycket! efter det blev det en sväng till norrmanska och träffa lite folk och snacka lite, Ida och Sara drog tillbaka till festen igen och jag stack hem så jag kunde få en liten liten vila innan jobbet, har ju varit dåligt med det på sistone.. Morgondagen blir nog till att sova sen hem till Lisa och vidare till Polskan, hem och sen är det 20 års fest på kvällen, kanske utgång? all in liksom, brukar ju bli så men vet vet :) Söndagen kommer iaf vara till att bara sova och göra läxor, det behövs  iaf sova står på det stora schemat, nej nu ska jag lägga mig i soffan och sedan dra och dela ut tidningar igen, kanske dryga lite extra med min nattförmans chef ikväll eftersom det är lördag! HAHA ;)


Godnatt!








Jag är glad bryr mig inte så mycket i folk som bara vill såra bättre att ta vara på det som är värdefullt, fånga dagen!


» maria

fin du är sarah :)

2010-10-11 // 14:06:38
» sarah

tack maria :D

2010-10-11 // 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback