Tidig lördag morgon!

Fredagen rullade på snabbt, både jag och Ida kunde sova ut hela natten och vaknade utvilade, morsan kom förbi och vi drog till västerås efter apu och fixade ny säng och storhandla mat och sen blev det en sväng till Rusta och Ikea, vi beställde också hem fondtapeten till vardagsrummet, åkte hem till Ida´s familj och kollade på nya hundvalpen simba korsning på schäfer / bordiekollie på 8 veckor, kändes som om man skulle smälta för att han var så söt! hann träffa lill Dorran i dag gud så jag saknar henne min lilla älskling, men snart så är det måndag.. Hann även fixa eget berdband eftersom jag haft E bredband och nu så fixade jag ett bättre så jag hoppas man kan surfa hela månaden ut för det man betalar för, men jag var också glad att E kunde skojja och skämta med Ida och mig när vi kom upp till hans jobb medans han skurade Roines bil vilket jag igentligen skulle ha gjort eftersom jag hade den som pendel bil, men om man in icke informerar så blir det som det blir men känns så bra när vi slipper bråka för innerst inne så kan vi vara sams med varandra, träffade också min gamla arbetskollega från Attendo när vi var och handlade gud vad dom hade saknat mig och jag saknar som med, men det funkade ju liksom inte med allt men så är det ju bara livet går vidare och man passerar nya tåg och man utvecklas på flera andra sätt! men iaf kvällen blev lite umgänge med Robban och Johannes haha roliga killar det där, efter det drog jag iväg och jobbade kallt som bara den, man önskade ju att sommaren verkligen kunde ha fått hållt i sig lite längre skulle ju ha varit nice men icke icke! dagen bjuder på APU och sen då på kvällen fest eller mys? ja den frågan vet man ju inte ennu det finns mycket som kan hända under dagen, och min käre mor drar till ullared den jäkla fuskisen, men så är det nu ska jag bädda ner mig i soffan och hinna få någon timmes sömn !


höööörs..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback