Onsdag!

Tiden bara rullar på som vanligt och det blir bara mysigare och mysigare i nya lyan, dock så är det mycket med jobb och praktiken men det funkar och sen att man har blivit lite hängig nu igen, så det tas prover hit och dit men det ska nog bli ordning på det snart också men känner av pressen av saker pressen som inte igentligen finns för jag har ju allt just nu, men det gör ont jag hatar att gråta för mig själv, men kanske bäst att fälla tårar så att man bara kan glömma allt som varit, vissa dagar känns ju mera en dom andra.. Men jag försöker att finna lyckan i sakerna som jag gör på dagarna som praktiken att man ev får extra jobb när man är klar jag vet att jag kan mycket och att jag kan lyckas fick följa med till avd IVA idag intensiv vården med dom som är riktigt sjuka som t ex olyckor eller andra slags sjukdommar har dock ennu inte funnit min grej inom sjukvården vilken inriktning men IVA va verkligen häftigt har också fått in stilen med att kolla blodtryck och ta prover, det tar sig liksom haha! hann med ikea innan jag drog hem satte mig vid datan och bara lata fick ett oväntat bra besök som gjorde mig mycket gladare blir ju lätt att man hamnar i den dåliga stämningen när man är själv och det känns att hösten är här man blir alltid lite nere och då är det bra att vara människor som får en att må bra! så nu sitter jag här i soffan och latar fixar hår inpackning och laddar upp krafterna för att måla och fixa hemma sen så jobba natt och sen praktik i morgon skönt när skiten är över och man bara kan fokusera på att jobba jobba och läsa på distans känns skönt den dagen man får betygen i handen det har varit värt vartenda slit!








Du är för bra för att vara sann!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback