Jag är braaa!

Det bara är så vissa dagar är man bara så bra! praktiken har rullat på riktigt bra jag som va riktigt trött men fixade dagen galant och jag börjar få lite pli på allt och vad saker och ting heter, kanske är man endå intresserad att jobba lite extar där? hm ja det skulle ju inte vara helt fel, börjar ju komma in och lära känna personalen också så, i morn kommer min lärare på besök det kommer nog gå bra bara en vecka kvar nu, måste ta itu med mina sista kompletteringar i helgen nu så dom kan sätta dom sista beygen... Har även kolla lite jobb i Norge skulle inte vara helt fel det heller, skulle vara skönt om det kunde öppnas lite nya vägar nu! ska snart gå och sussa praktik i morn igen sen så sen är det helg igen sköööönt !
'

Godnatt




Hm fattar ingenting, hör av dig saknar att prata med dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback