Fuck it!

Tänker inte låta mig raseras för att det är som det är just nu, har för mycket i fokus och tänker inte sabba mina planrer hellre ensam en att offra allt, men så är det man kan inte få allt så är det bara men bättre tider kommer i livet bara leva för dagen att fånga dagen och sen är den som man gör den till, människor får dömma mig för den jag är men jag vet själv vem jag är och en riktig "vän" vet och känner mig också, tänker inte bry mig om vad andra tycker tänker bara stänga av mig och leva mitt, offrat för mycket för fel personer förut och NEJ aldrig mera i mitt liv, dags att leva nu och inte om 10 år. !





jag är inte snyggast, inte bäst eller populärast men något bra har jag det har vi alla på ett eller annat sätt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback