SöndagSöndag.

Söndagar hm, inga roliga dagar sådana dagar som det bara inte händer ett skit har varit hundvakt åt syrrans lilla schäfer valp Carlie han och Doris har lekt som tokar ! haha drog hem till blom och käka pizza känner mig sjukt seg idag.. och blom och anton är på akuten med bloms käke stackarn inte lätt de där! så nu ligger jag här i soffan softar och lyssnar på musik, känner ensamheten men tur att Doris är här iaf hur skulle det annars vara? inatt blir det jobb igen pappsen ramlade och slog sig häromdagen så han är inte så pigg så klart att man ställer upp att jobba då! sen i morn är det måndag igen, sjukt vad tiden bara drar iväg sista veckan i skolan och sen så börjar min nya kurs hoppas att den är lika intressan som geatriken va, sen då? ja kanske dags att söka nya utbildningar till våren så man kommer vidare som man har tjatat om hela tiden men men, får se men det delen.. Nu då? jo ska pallra mig tilll min syster dotter som fyller år, sen då? inte vet jag känns som om jag inte vet så mycket.

Ciao












Ibland saknar man dig sjukt mycket lilla galna Thea Thequila  ;,)


en liten prinsessa :)

2010-11-29 // 09:55:24

Vilka härliga hundar. Inte konstigt att du känner saknad <3



Och tack för inlägget på min blogg!



Kram, Lisen

2010-12-06 // 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback