Sarah,Mia&Charlotte

Jag är lycklig, jäkligt lycklig jag älskar mitt liv och dom personer som finns runtomkring mig ni är sjukt bra! trodde inte att lyckan skulle komma igen, men som sagt den kommer upp och ner? men jag stormtrivs med det som är just nu, ensam singel okej men what han finns ju där någon dag han den rätta han den där speciella. Från det ena till det andra kvällen blev sisådär bra full rulle hemma jag charlotte och Mia jag blev fullast anton snäll som han är kör mig till Ransta där jag glömt min plånbok, jaja brudarna drog ner på stan jag hem till blom jag kände att fyllan tog tag i mig och jag mådde piss, somnade hemma sittandes i Bloms kök haha kl 22 vaknade upp 02.00 av missade samtal och mess ingen hottan för min del haha, blom hade åkt på stryk ovanligt? blodig och ont i käken stackarn så va bara att glida ner på stan träffa folk och snacka med den spciella personen som får en att må tok braa! så nu sitter man hemma njuter av att kolla på snön ska bädda ner mig i sängen sen hämta min älsklings Doris i dag och även ha Charlie hemma här syrrans schäfer valp! mys på de, sen kanske ha mys med brudarna? dom där bästa jag älskar er nej sov gott fan !








Och du Peter Andersson? Jag älskar dig bror du gör mig
stark du hjälper mig att finna lycka under som svåraste
stunderna här i livet, jag älskar dig idag i morgon och föralltid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback