Monday!

Shiiit va trött jag va i natt då jag skulle jobba hade till och med mig Doris till jobbet och hon sköter sig braa! duktig staffe de där, men usch så kallt det va i morse när vi skulle gå hem bäddade ner oss i soffan och somnade vaknade kl 17 på em middagen haha ! det behövdes verkligen knappt något sova förra veckan händer alltid saker men det är ju bara bra det ! varit en lung kväll hälsade på Mia och sen glodde tv hos Pontus och Blomich va också där.. Så nu sitter jag hemma och softar fixar lyan och grubblar jag på att jag vill starta eget kanske något med heminredning.. det är ju ett intresse och det finns ju i familjen men vem vet skulle vara nice iaf ! plugget i morn sen stan och träffa Mia och ta en fika och kolla runt liite ! nu dags för mys med Doris.




Att älska livet igen är nog det bästa som finns, att känna lycka
varje dag man vaknar är också det bästa som finns
fånga dagen !


Hej! Vilken fin blogg du har =)

2010-11-30 // 18:29:48
» Johan

hej! trevligt att läsa lite på din blogg =)

2010-12-01 // 00:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback