Söndag - 2 år idag!

Tjena bloggen, nu var det länge sen igen men ibland har man lust att blogga och ibland inte, ibland har man så mycket att göra och ibland inte, idag har det gått hela 2 galna och fina år som jag och Erik firar och det kännns otroligt bra att vi börjar att komma upp i några år nu och jag känner på mig att det kommer att rulla på mera år framåt, mycket har ju hänt och mycket har utvecklats på denna tid och det är ju positivt eftersom man lär sig så mycket. Dennna vecka har det varit skolan och sen har jag jobbat, i Fredags fick jag mitt schema på 60% så det är ju lite extra pengar medans man pluggar och man ska ju inte klaga på det heller, men jag ska försöka att så öppen dom dagar som jag inte jobba och hoppas på att jag får jobba in lite mera timmar, för man vill ju alltid ha lite nya saker varje månad, är det inte kläder så är det ju möbler, och sen så är det ju bilen som vi ska börja att fixa nu så jag ska beställa lite nya saker till den nu när lönen kommer :) Dock har en person som har haft hand om våran R front sålt den och vägrar att svara när man ringer och håller sig inte hemma heller när man åker ut dit, man blir så färbannad när man behöver sakerna och sen går andra personer och säljer dom?! då blir man galen, men orkar inte att tänka på det nu, för snart ska jag in i Duschen sen ska jag vandra en promenad med Polskan sen har jag faktiskt lovat Erik att åka sridskor vilket inte är min grej men man måste ju ställa upp det är ju våran dag idag ju :) Har också försökt att tjata lite på Steppis så hon kan designa min blogg, blir mycket roligare att läsa då ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback