Nytt år igen då !

Tja hallå, jahapp nu är det nytt år och man kan pusta ut igen och hoppas på att detta år blir helt perfekt för mycket har man lärt sig av 2009 haha :) jaa men visst julen har faktiskt varit bra jobbade som en toke drog hem till Linda och Fredric och käka mat med resten av Vallin släkten sen blev det hem till Ransta, efter det blev det mellandags schopping och ny soffa det ser ut som om en jätte bor hemma, sen så har det blivit målat i vardagsrummet kan ni tänka er? ahah blev den fina antik vita så det ser jätte bra ut nu! sen så har det varit nyår jobbade och jobbade idag och jobbar resten av helgen så igår efter jobbet blev det syster yster jag Erik och Thea ut till isätra hos Jessica och käka god mat och smällde raketer och det var mysigt men inte lika mysigt att vakna halv 6 i morse och sen dra iväg och jobba.. Det var så mycket snö så att jag kunde vrida ut skorna 1000 gånger om men men vad gör det, efter jobbet åkte jag hem till syrran och lämnade deras bil och nu sitter jag här och bloggar och kollar på Erik när han fixar paj och sen blir det faktiskt sista harry potter filmen som jag inte har sett en, men därermot har vi kollat Avatar och det är den bästa filmen som har gjorts.. Nej nu jag ska jag käka, lovar som alla andra dagar att blogga men nu är det faktiskt bredbandet som har strulat ett tag så bloggen ska piggna till igen :)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback