Ny vecka och nya tag!

Det känns som om att det är Måndag idag men det var det ju igår och visst rinner dagarna bara förbi en? igår jobbade jag iaf kväll och som tur så hade jag bil rad så jag slapp cykla, men dock blir det cykla ikväll och snöar för fullt gör det också, när kan våren komma? man önskade ju att den kan komma nu tack, har tröttnat på att ha fullt med kläder på mig och blöta skor väntar också på mitt paket från bubbelroom lite nya fräscha kläder det blir man alltid klad för :) just nu sitter jag på rast i skolan har haft etik i morse så jag ska snart ta mig hemmåt och byta om till jobb kläder och sen till skolan igen, sen får jag ta och åka lite tidigare om jag ska hinna till västerås börjar att jobba halv 4, så det är full rulle hela veckan och på fredag fyller man hela 21 och inte ens det hinner man att fira, men jag känner nog också att det inte behövs för det är inge kul längre heller att fylla år :) Men jag ska inte klaga finns ju andra som har det värre, nej nu ska jag kila ut i det kalla vädret och bara önska att solen kunde skina iaf!



Vilken fin blogg du har :))))))))))))))))

2010-05-30 // 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback