Jajjemän !

Vaken som en tupp i morse när Erik´s larm klocka ringde, då var det bara att stiga upp för att köra latisen till jobbet, tänk om han kunde ta sig ett eget körkort så kunde man åtminstone få sova lite :) men nej då, igår tog vi en tripp till Uppsala Almunge och köpte ett par skridskor så nu blir det åka av och jag ska bara köpa mina också sen så somnade jag i soffan efter det, och idag ska jag ner på stan och dra ut brottsregister för jobb interjuven i morgon och så har jag en till jobb interjuv på måndag sen sätter skolan fart på tisdag, sen så är det lite mera uppgifter som jag borde ta itu med idag, sen så fyller Polskan år i morgon så jag måste fixa present också jag som alltid har lika svårt att köpa presenter men men det löser sig nog :) vi gick faktiskt en jätte lång promenad i går och snacka om vad kallt det var igår, hela ansiktet kändes som om det skulle frysas bort, men jag ska ta och gå en promenad i dag igen, bara att klä på sig varmt, man ska ju inte klaga på vintern i onödan var ju länge sen vi hade en bra vinter :) på lördag kommer Ida hem igen också hon har ju varit i Norge nu över en månad, känns så bra att allt flyter på, inte mera med det snart 2 veckor kvar tills man fyller 21 och 2 veckor till Erik och jag firar hela 2 år :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback