Jag känner mig gald.

Jag känner mig glad och jag känner mig lycklig inombords när jag satt på mitt nya jobb, trevliga människor och bemöter en med respekt precis som det ska vara, går allt i lås så kommer jag att ge fullt ut och verkligen lära och ta åt mig det skulle vara helt underbart att få ett schema och kunna planera, ibland känns det som om jag är påväg mot rätt ställe bara om man får kämpa först och jag vet innerst inne att jag verkligen vill jobba med det här, att jag vill vara glad och kunna ge den glädjen på jobbet också, på Måndag börjar jag min nya introduktion och sen börjar jag skolan, jag hoppas verkligen på turen nu :) inte mera med det har varit med mamsen och fyndat lite saker till hemmet, börjar äntligen att få i ordning här hemma och att man kan känna hemma känslan, det är ju så viktigt att bara kunna vara ensam och njuta av att man har ett fint hem så nu sitter jag och väntar på att min fina älskling ska sluta sen ska vi till Västerås och kolla vardagsrumsmatta, sen hem på middag hemma hos Polskan sen ska jag sätta fart och plugga och efter det promenad, bättre en så kan nog helgen inte bli, Erik åker med Ullrik upp till Säter i morgon bitt för att Samuel ska lira hockey match :) Nej nu ska jag fixa mig och sen dra iväg och njuta av Fredagen, hoppas alla får det lika bra som jag ska ha ikväll !

Det tar hårt att se folk mista något kärt jag verkligen lider med dom, man önskade att livet inte skulle behöva vara så, men ju mera tiden går så läker såren och man känner innerst inne att man är starkare men ibland kommer minnena över en och då är det bara bra att gråta ut, för att sedan ta nya tag igen

Jag älskar min favorit mest av allt på denna jord




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback