Bio ikväll

Tänk att det fortfarande snöade i morse när jag skulle gå till bilen och hela dagen har det snöat och det är kallt och blött man längtar tills sommaren börjar att krypa fram, man kan bara sätta sig på balkongen och njuta av värmen och kunna gå barfota men nej det får man lägga på hyllan en så länge.. Inte nog med det så slutade drivaxlarna på båda jobb bilarna så det var ju bara att ta sin egna och åka runt men det gjorde mig ingenting eftersom det är mysigt på ett sätt när man är på landet och kör en att man är i stan. Erik är på isbanan med Samuel och resten av syrrans familj men jag orkade inte att följa med eftersom man har varit ute och sprungit i snön hela morgonen, eller ja sen nyår kan man ju säga :) men sen  ikväll blir det middag hemma Polskan kommer förbi och senare så ska vi åka med Patrik och Han´s tjej och kolla bio i Västerås kan nog ana att det blir luftslottet som sprängdes eftersom vi redan har kollat på Avatar. Sen så i morgon ska jag jobba igen sen blir det bara en vecka kvar sen är det skolan som rullar igång igen och jag längtar faktiskt tillbaka men jag anar det redan finns läxor att göra nästa vecka, nu är det bara två terminer kvar och sen så är man färdig ska kännas så bra! Nu ska jag duscha sen fixa med mat och sen bara njuta av kvällen med allt sällskap




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback