Baka Bullar

Jag och Steppis har varit ute hos mamma och käkat bullar och då kom vi på en bra idé att baka bullar hemma också så nu står vi och bakar bullar och jag ska snart laga mat korvstroganoff sen blir det en mys Lördag med grabbarna, promenaden som var inplanerad har jag inte ens hunnit med faktiskt, jag måste sluta att vara så lat men kylan tar faktiskt emot jäkligt mycket.

Sen sitter jag och lyssnar och trallar på Frida, och bakar bullar och tänker tillbaka på hur jag hade det förut och vilka vänner som jag saknade, som alltid fanns för mig men det känns som om det var jag som sabbade allt, men jag vill att ni ska veta att jag alltid älskar er och jag kommer alltid ihåg våra minnen, för vänner är det viktigaste som finns ! Ha en bra Lördag allesammans jag ska hjälpa Steppis att knåda färdigt degen :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback