20080124 ("Y")

Jag kommer alltid att älska dig underbara personlighet jag myser när jag tänker tillbaka jag bara älskar den tiden, det går så himla fort och jag är underbart glad att du och jag har kämpat oss igenom det tillsammans, dom första tiderna kommer alltid att vara oförglömda och det kommer aldrig att finnas en annan som kommer att finna den platsen i mitt hjärta som du har, jag älskar dig så fruktansvärt mycket, och jag glömmer aldrig dom nätter som vi har pratat så mycket precis om allt, första natten som jag somnade i din famn, våran första kyss jag är lika nykär varje gång som du påminner mig om hur det var, jag skulle aldrig klara mig utan dig i mitt liv det finns ingen annan som betyder så mycket för mig som du gör du kommer alltid att vara en del av mig det spelar ingen roll hur en sån dålig sida du kan ha för jag vet innerst inne att den sanne Erik är så otroligt speciell och omtänksam du har ett hjärta av guld, och det finns inte många som är som dig. Det vet många personer och jag är så fruktansvärt mallig över att du vill ha mig att du älskar mig lika mycket tillbaka, du och jag genom allt gubben!



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback