Snart Jul?

Vaknade av att Lunkan ringde kl 16 idag och undra vad Filip va, jag fattade ingenting men det hade visat sig att vi hade sovit sen halv 8 i morse eller jag somnade kl 5 när jag kom hem från jobbet och Filip hade åkt från Arlanda och hit för han ville somna brevid mig, den sötnosen jag som trodde att han skulle sova hemma i knivsta, men jag klagar inte. Så det var bara att gå upp och han åkte igen eftersom dom fick nycklarna till deras garage idag så han va tvungen att fixa lite saker och usch säger jag bara hatar att sakna och hatar att vara här, känn som om man har gjort sitt här vill bara att allt ska börja om på nytt och att man kan flytta nu och börja jobba på det andra ställena och sen fokusera på skolan men det bästa att kramas med Filip varje morgon bara att vara en del av hans liv får mig att sväva, helt sjukt trodde jag visste vad kärlek va och inte nog med det nykär va men inget jämfört med detta, känns som om mitt hjärta ska volta 10000 jäkla varav, men då får det göra det ! hm.. Jul snart? tiden har gått extremt fort och snart dags att börja att julhandla så jäkla mys det är, bara att skämma bort det gillar jag ! så kanske lite ljus varm choklad och julmusik till städningen? skulle ju inte vara helt fel, men man kan ju inte spendera det med Dorran iaf hon är helt slut ingen natthund de där heller, men inatt blir det jobb för hennes del, sen kan hon ligga och strosa med Filip medans jag jobbar. Konstigt nog så va det inte min dag heller idag men alla dagar kanske inte är underbara? men det finns ju alltid något litet extra med dom iaf? JAJJEMEN ! dags att fixa lite nu klämma in lite läxläsning inför provet nästa vecka snart också !

Ciao





» Lisa

de var på tiden en ny header kommer upp!

2010-12-16 // 18:33:28
» sarah

Jajjemen LISA! ;)

2010-12-16 // 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback