Operation

Onsdag hm, vaknade dags för att det var dags att sig till västerås för att operera blåsan och kolla upp i njuren nervös som jag alltid är eftersom jag redan på fredagen hade fått medicin för att jag hade fått njurbäckeninflammation men som sagt jag trodde att det skulle gå bra men icke det heller, vaknade upp på uppvaket ont som bara tusan kunde inte ens pissa och det rann blod jag tok grina av att det gjorde så ont, så det blev en morfin spruta och sen en till och sen den tredje plus 3 alvedoner men det kändes inget annorlunda bara samma dånande värk och kändes som om jag skulle gråta ihjäl mig. Fick prata med doktorn efter och det skulle inte vara några problem och jag fick åka hem sen igen, men dom hade bränt i blåsan och nypt hål för att ta blod och ta andra prover. Kom hem till mamma fick panik ont la tok grina när jag skulle kissa kasta mig på golvet och gallskrek av smärta det bara forsade blod smällde i mig alvedon forte och sen så small det till i njuren, och det gjorde så fruktansvärt ont, tog någon timme för jag förljde med Filip till Lunkan eftersom han fyllde år och jag ville inte missa det, smärtan blev värre och värre slutade men att jag fick söka akut på akademiska sjukhuset och lämna massa prover och visade sig att jag fått en kraftig infektion i njuren kissar fortfarande massa blod och grinar när jag kissar feber och hängig men jag fick med mig smärtstillande hem så jag har iaf sovit nu, men jag kan inte gå på toaletten och jag vill det heller inte eftersom det gör så fruktsnsvärt ont men nu va det bara att vänat någon dag skulle det inte ge sig så va det bara att åka in igen men att ens läkare inte informerar komplikationer? har aldrig i hela mitt liv haft en sån smärta det var det värsta som jag någonsin gått igenom och det känns fortfarande. Men det är bara början för felet sitter tydligen i njuren så vidare med röntgen och ultraljud men först och främst väntar jag på svar från operatinonen. Jag är skapligt trött på detta efter alla jäkla år, smärtan plågar en !









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback