"Jag kör mitt egna race "

Palla må dåligt av skit saker? igentligen eller hur? jag har ju varit den som aldrig brytt mig förr så varför ska jag stanna upp och bara fastna på inget som betyder igentligen? nej fan nog med detta nu dags att tuffa till sig och lite skinn på näsan ingen jävla mera osäkerhet trött på det där klart att smärta kommer att komma igen i livet inget man kan skydda sig ifrån, bara chansa och köra all in för man har inget att förlora på det.. och en sak till vill jag nämna det förflutna finns inte i mitt liv längre och det kommer aldrig att existeras för det finns en kille i mitt liv bara en och det är Filip Ekman ingen annan så det kan ju också sättas punkt för nu då? drog mig en promenad med Doris i morse här i Knivsta och funderade hm.. varför bara inte le exakt 24/7 skita i det andra? köra sitt egna race om det inte blir som man tänkt sig istället för att grubbla? tycker att det låter som en bra idé? eller hur? palla må dåligt över folk som inte mår dåligt eller känner så tillbaka? haha jaaaajjemeeen där har vi gamla sarah igen äntligen på samma banor igen !


Filip Ekman, förstå du du du du du du och ingen annan !





Dags att fixa sig och dra iväg och kolla lite på stan !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback