Inge fel med att?

Att sakna eller hur? jo ibland så måste man få sakna tomma ting som kan göra ont, ibland så stannar bara timmarna upp och man fattar varken det ena eller det andra som om livet bara stannar för en enda sekund. Men visst kan man acceptera det? klart att man ibland måste få grubbla på saker som får en att sakna? jag saknar min bror, jag känner ibland att det är så sjukt meningslöst att inte höra hans röst att se bilder på hans barn, att se sorgen bara svimma förbi en, men det är inte alltid så varje dag det är så ibland, för ibland så glömmer man bara bort att tänka men det kanske bara är så vad vettjag, från det ena till det andra sjuknade till igen i fredags njurbäckeninflammation denna gång jäkligt ont hela hela tiden, trodde verkligen inte att det skulle gå över men fick antibiotika, skulle ju jobba denna helg, men icke på natten så kom klådan jäkla klådan av medicin den enda medicinen som verkligen hjälper eftersom jag är penicillin allergiker, kul? nej inte det är hemskt att känna den där styrkan i kroppen försvagas, det känns att kroppen inte är som den ska längre. På onsdag så blir det operation 6års tid igen av nya verkligheter att dom hittar fel nu? så man kanske kan börja att leva igen, ibland så blir jag bara frusterard av att inte kunna jobba för att man ska vara sjuk det känns så meningslöst att bara känna så, att man bara vill jobba och sen bara bli sjuk, men som sagt jag hoppas att det ger något nu så att jag kan piggna till mig.. jag har så mycket i livet som jag vill ge och göra, jag vill utsråla lycka och glädje inte vara sjuk men långt inom allt detta så finns hoppet uppe att man aldrig ger upp, utan man vet att vissa dagar så känns det bara sämre en andra att morgon dagen kanske blir bättre.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback