Glada miner !

Crazy kväll tror att all den där glädjes känslan som legat gömd hela veckan bubblade upp idag, kan nog bero på att min älskling va sjukt glad i dag när han ringde och såna små saker gör en glad. Följde med mia och storhandla efter det strosa vi på stan skrattade och härjade precis som barnungar när vi gick i 8:an, fann inget eller jo massa saker men man måste tänka behöver man eller behöver man inte? haha slutade med att Mia handlade efter det drog vi till Åkra fixade tacos lyssna på musik och tog det lungt, packade gym kläder, badkläder och drog till lärkan, självklart så va det stääängt och jag som ville träna och sola och bada och basta ja allt det där! men nej då.. Vi drog vidare hem till Mias mamma satt och prata gammla minnen om min syster och hennes son som man inte träffat på tusen jäkla år, men ibland är det skönt att bara prata och skratta åt gamla minnen. Träffade brorsan & Becca och sen vidare till blom och drygade, eller jag och mia satt och skratta åt igentligen ingenting men jag trodde att vi va för trötta eller jag har fortfarande ont i skallen sen blekningen eller så kanske man bara blir lite knas av blondie? nej då ;) men bara skönt att härja runt att bara skratta ! så nu är det mys hemma plockar och städar fixat varm choklad och ska krypa ned i soffan och sova tills jag börjar jobba så jag orkar det, och i morgon ja sista dagen på detta året ! haha måste säga att jag har det bra just nu, jag har allt just nu precis här och nu, finaste lägenheten, jobb, skola, vänner , diesel doris och min nummer ett på listan han den där Filip. Som jag ska pussa ihjäl när jag träffar han nästa gång. Synd bara att vissa saker inte blev som det blev klart att man saknar sin gamla vän Ida, men som sagt det blev som det blev och ingen av oss är felfria men jag kan ju önska dig ett gott nytt år och det andra förflutna? byebye till det, för jag är på väg till bättre drömmar nu, eller? jaa det hoppas jag ,  jag vill det iaf ! time to sleeep kärlek till min finaste bästaste kärlek !





Jajjemen !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback