Frissan

jag hann sova en liten stund och som vanligt så ska man alltid vakna i panik och kasta på sig kläderna för att man ska in till västerås och fixa håret, denna gång blekte dom hela utväxten och nu blev jag tok blond! men tur att det dämpar sig lite sen.. stack till ica maxi och handlade lite tråkigt att vara ensam, men gilla läget? sen hem till Mia och nu ska jag fixa lite och sen ner på stan och lämna betyg till jobbet så man kan få lite mera i lön. Känns inte som om att det är torsdag idag heller och jag hade faktiskt önskat mig lit sol i dag men icke icke det fick jag inte! hm... brast ut i tårar idag ibland orkar man inte hålla sig. Jag saknar dig kom hit nuuuu ! så känns det inom mig som man bara vill skrika ut, kärlek kärlek ja jag vet jag är crazy men samtidigt så jäkla förälskad !

plikten kallar..










see ya !


ååå MUMS !!

2010-12-30 // 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback