Dubai

Tjena bloggen, dagen har flytit på som bara den extra jobb på eftermiddagen sökt nya kurser så plugga ett helt år till innan högskolan soft och skönt ! myst med Filip som senare drog till jobbet och jag åkte hem till Polskan som hade kommit hem från Dubai, och gissa vad? haha mina LV väskor kom hon ihåg att fixa jag höll på att dö jag älskar verkligen LV men haha kanske låter som en fjortis nu men det skiter jag i ! satt och prata i flera timmar om exakt allt som vi brukar göra och hon visade bilder från Dubai och om jag ska gifta mig nångång i livet så ska jag ha smekmånaden där, så sjuukt fint det är där ! han även med besök hos Lisa var ju ett tag sen blir ju så när man inte bor i stan så mycket, de ni. Så nu blir det lite käk jag och Dorran har haft lite mys och hon ska följa med till jobbet inatt skönt med lite sällskap kan ju bli lite trist ibland, sen så har jag planer för morgon dagen stoooor städning hemma och fixa min nya tvättmaskin eftersom tvätten bara skriker på mig på toaletten, efter det blir det pluggande och sen en jääkla lång promenad eftersom jag har gett mig tusan att komma i form igen får dra med mig Blom till gymmet igen ! blir lätt att man tappar efter men blir ju så när man varit sjuk, hm sen då? somna själv i morgon bitti? ingen Filip som man kan gosa ner sig med eftersom han själv jobbat natt :( drygt att sakna något så underbart, den karl kan verkligen ge mig fjärilar i magen, kärlek till dig min bästa!






Bjuder på denna bild , hah !







Time to work, bye !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback