Bara några dagar kvar.

bara några dagar kvar på detta år? tiden har gått fort ? eller hur? men skönt är vel det med ett nytt år igen då bra och dåliga saker har ju hänt på sistone jag är ju sjukt glad att skolan är klar och att min examen ger mig mera jobb möjligheter och sen att jag fått chansen att träffa den bästa som jag hoppas att det kommer att funka med! börjar att kännas sjukt skönt att lämna det gamla men man är fortfarande frustrerad av att göra en förändring i mitt liv, men vad det vet jag inte? sala är ju inte det iaf. men från det ena till det andra i morgon ska jag unna mig frisör dag ska fixa min utfärg det får kosta vad det får kosta. Sen blir det inhandling av mat jag har varit så lat och inte orkat ett jävla skit, sen då? jo sen så blir det gymmet ikväll.. och sen och sen? jo sakna min kärlek som jag blir så frustrerad över att det är så långt borta? men det är ju inte det inte när man har bil ;) haha sen så ska jag komma igång med jobbet inatt också lika bra det har ju varit kass i kroppen på dom senaste dagarna så jag hoppas på nya tag nu! det skulle verkligen behövas, eller ja nya tag för allt känns det som? vart tog de där lycko ruset vägen har det fått semseter eller ? skulle ju uppskattas om det kom tillbaka, nej nu ska jag mysa med min fina staffe !




jag är inte perfekt men det är fan ingen annan heller.


du är så fin!

2010-12-30 // 07:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback