Måndag

Måndag och ny start på veckan, visst kan det inte bli bättre? nu är det bara tre dagar kvar till doppare dan :) och idag fick jag inte vara en sleepwalker för jag lovade att köra Erik till jobbet i morse och fy så kallt det var hela 17 minus så jag och Thea sprang in sen efter att jag hade parkerat bilen, men man ska inte klaga för det är mysigt med snö nu till julen, eftersom man har klagat alla andra år då det inte varit något, idag ska jag försöka att få tag på Alexandra och fixa dom sista uppgifterna så det blir färdigt, och så att man gör sin läre nöjd :) sen ska jag ta och vara en händig människa jag ska faktiskt sätta fart och börja att måla tavlan och sen ska jag sätta upp gardin stänger jag som alltid har varit bortskämd med det så får man göra det själv haha :) jag försökte faktiskt att fixa blogg designen igår själv men usch jag fattar inget av det, och jag är fortfarande arg på mig själv att jag var så klantig och tog bort bloggen, hade ju nästan bloggat ett år, men men det är bara att börja om igen, kanske blir det bättre vem vet? just nu mår man bara finemang trots att problemen svävar över en, men Erik lärde mig faktiskt en sak härom dagen som jag inte trodde att han skulle kläcka ur sig, att det finns ja eller ett nej till om man vill bli bra eller inte, ska man ge sig fan på det så ska man ta ja och det är ju helt sant.. Så mina nyårs löften blir vel att lägga 110 procent på att allt ska bli bra, trots att det finns en saknad men det kommer det alltid att göra och man måste acceptera det den dagen man kommer på sanningen av hur det igentligen är, man är nog inte redo till det försen man har det lugnt omkring sig. Men utöver allt detta så längtar jag tills i morgon jag älskar faktiskt att köpa julklappar, särskilt när man vet vad man ska köpa och när man vet att den andra personen blir glad :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback