Klantis Sarah

Nu kommer bloggen att bli kaos ett tag till efter Jul, klantiga jag tog bort min och det var faktiskt inte meningen kan nog bli så när man sitter och fipplar och mina gamla inlägg är helt borta och min statistik men jag hoppas på att jobba upp dom igen, pratade med Maria och hon skulle fixa mitt utseende efter jul :) hm ja igår iaf var Patrik här Amanda hade blivit sjuk så vi lagade god mat och kollade på film, det blev transfromens 2 och sen observe and reprt heltr galna filmer men värda att se, har städat hela denna söndagen och jag har faktiskt fått godkänt på min komplettering nu fan är så himla glad och nu är det bara att ta nya tag till våren :) har också hunnit med att bada stackars Thea så nu ska jag åka hem till Mamma och Pappa och sy färdigt min gardiner och sen börja att måla på min stora tavla som jag vill ha ovanför soffan, sen har jag erik och polskan dividerat om den nya färgen i varadgsrummet och tro mig det är inte lätt det heller :) Nej nu ska jag gå och må dåligt hela jäkla julen för att jag tog bort min underbara blogg men det ska det fan bli ändring på !

Somliga har tur ibland och det har jag visst :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback