Falskhet

Fan vad jag hatar falska personer det är helt sjukt, sådana personer som inte lyssnar eller förstår när man säger till dom att lägga av eller att dom bara tycker om att förstöra för en, eller att dom säger en sak och gör en annan? det är inte så kontstigt när jag har offrat nästan 2 personer på dig för att du snackar som du gör och det är bara ditt fel, men tro mig man lär sig till slut att du inte kan sluta glappa med munnen, och sen när du har förstört så tror du bara allt är bra genom att bara säga förlåt och sen bara göra om det igen? haha det är lite roligt det :) men en sak har jag lärt mig att jag kommer aldrig mera i hela mitt liv att lita på dig det funkar inte så, och jag tänker aldrig mera prata med dig för jag trodde att du var min vän och hur fan kunde du förstöra så mycket mellan mig och Erik du fattar inte ens hur det känns att dom 2 åren nästan bara flög iväg framför min ögon för att du gjorde som du gjorde, min bästa vän som jag kände i flera år samma sak, du ska kalla dig vän och att man ska kunna prata med dig men du det kommer du inte att bli, du säger till mig att du inte ska prata med vissa folk men innerst inne så vet jag att du gör det för att folk är så nyfikna på hur vi har det. Fan vad arg jag blir på dig, och ett förlåt kommer aldrig att existeras på dig även om du betydde mycket som en vän för mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback