Bortskämda jag :)

Det är vel klart att man ska bli bortskämd ibalnd, Erik den roliga kunde ju inte hålla sigtill Julafoton så jag fick alla min presenter i fredags och det var jätte fina presenter, tur att han har lärt sig vad man tycker om och vad man inte tycker om, men jag måste medge att jag blev förälskad i havls pärl halsbandet jag fick så nu när Peller Erik´s chef åker ner i Januari till Kina igen så ska jag be han köpa hem ett sett till fast en annan färg :) Men det är faktiskt inte bara jag som är lyckligt lottad Erik också han vi skämmer alltid bort varandra på julen eller födelsedagar och jag gillar det :) man köper ju endå inga julklappar till familjen eftersom alla tycker att man har vuxit ifrån det så då är det bara Erik kvar :) I morgon blir det en full och rolig dag syster och hennes barn Erik och Mamma ja alla vi ska in till stan och fixa det sista på stan och luncha, snacka om mys ! det behövs och just nu sitter jag och väntar på att han ska sluta men medans ska jag kolla på det sista bonde söker fru repris, missade det ju i fredags för att jag skulle köra sabina och hennes tjej kompisar till Haraker på fest :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback