distans

Nu var det ju ett tag sen som man bloggade men alltid dags när distansen tar över en. Har varit i sthlm dom senaste 2 veckorna helgen var bra spelade minigolf igår och badade i hallsta gropen dock så blev babe förkyld! Så idag har det bara varit slapp dag tills nu ikväll då han var tvungen att åka hem igen. Jag måste hjälpa mamma denna vecka och om jag fick bestämma själv så hade jag valt att åka med till sthlm. Ångesten och nedstämd heten tar över en här hemma. Man blir frustrerad. Men så är det de är bara att man håller sig sysselsatt för att inte tänka så mycket på det. Man måste lära sig att vara själv också.
 
 


Min kärlek då :-( vi ses snart igen PS. I LOVE YOU

Svar: Tack min stora kärlek
eelvann

2014-05-25 // 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback