Long time

Var ett bra tag sen man skrev här. Saker och ting förändras. Men inte den tunga sten som ej har lossnat från mitt hjärta. Ångesten som vakar mig och att jag inte finner ro. Vissa dagar blommar den upp mera än andra. Ibland kan man hantera den på bättre sätt. Tänk om man ibland kunde finns punkten till varför. Vissa dagar känner man att man bara vill få ro. Hur ska man komma ifrån det dåliga mönstret. Jag saknar dom dagar då livet känns som det lyckligaste och finaste. Men på sistone känner jag att jag saknar nått i mitt. Om man ändå kunde komma vad. 3 långa år har gått sedan jag gick in i den svarta svackan. 3 år av otroliga saker. Men många säger att det kan ta många år att bli återställd.
 
Peace 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback