Söndag

Hela helgen har gått åt till att flytta hatar att flytta det tar så mycket på en. Men sov till 12 idag vaknade av att pölsa väckte mig sen så var det bara upp och sen dra till stan för att packa och sen ut till mamma och köra ett par vändor till. Så nu är det bara Dalhem kvar sen så får det vara lugnt med flyttandet ett tag. Synd är bara att man inte har haft mera ensam tid med pölsa men det är ju som det är liksom. Lasse har varit sjuk i helgen också så jag hoppas att han piggar på sig. va förbi på klubben igår kväll jag och pölsa och snacka lite med Tommy, Kjell och Tuckan. Så denna helg har bara besått med flytt och flytt, hann i alla fall vila en stund innan pölsa åkte vidare till sthlm igen. Helgerna går för fort hatar det! det blir en sån tomhet efter att han har åkte hem. han är inte bara mina bästa vän som man kan prata om med allt skratta och gråta med. Han är också en pojkvän och det är ingenting jag ångrar för det har inte känts så här bra på väldigt länge. Man kan prata om precis allt, han läser av en som en bok han ser mig för den jag är och finns alltid där. Det är svårt att förklara men saknaden är väldigt stor den tiden på veckorna och jag kan inte sätta ordet på hur han berör mig. Det känns som sagt som en bästa vän han är så sjukt lik mig på många vis och det har jag aldrig varit med om innan. Nu så blir det en tom natt och jag saknar redan närheten och tryggheten. Men han har lämnat kvar sin parfym så man får väl lukta på den så minns man närheten direkt i alla fall. Det var i torsdags som han överaskade mig och va hos mamma när jag kom hem på kvällen då vi började att köra flyttlassen så började vi prata om allt och sen helt plötsligt så frågade han mig om jag ville att det skulle vara han och jag, Och jag minns att jag inte kunde sluta le eftersom han hade sagt att han ville vänta eftersom bilen skulle bli klar och så. Samma som i fredags så han också överaska mig när han kom hem till mig, sånt där spontant gillar jag. Hade vi haft tid så hade vi åkt över till åland igår, men det får bli den sista mars och träffa raggarklubben där dom skulle fixa en fest till pölsa fyller år. Jag kan också tacka pölsa för att han stöttar mig i det som är jobbigt just nu när jag hamnar i dom svackorna och jag kommer att sakna han som bara tusan nu i dessa 2 veckor. Det kommer att bli dom 2 längsta veckorna i mitt liv känns det som. Önskade att han bodde och jobbade här så man fick somna och vakna upp i hans famn varje dag, leva i hans andetag och hans närhet jag skulle må som en prinsessa och leva och vara den lyckligaste kan nog inte träffa en bättre människa känns det som! Det gamla börjar att ge med sig och det känns skönt att börja att lägga det bakom sig och börja att leva igen. Det livet har jag verkligen saknat och jag önskade att jag fick leva det livet som jag önskat mig tills jag somnar in.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback