om livet var en sång.

det börjar att dra ihop sig nu även om det känns som om att jag utmanar min inre känsla, tänk om livet var en sång så skulle jag sjunga genom hela tiden och flumma igenom hela livet men det känns som om allt var annorlunda förr. Nu kompromissar man och att livet är ett faktum att allt går vidare men man lär sig att ta vara på stunderna och kärleken som man får varje dag precis som sanningens ord att man ska vara glad för det man har. Men jag önskar mest av allt just nu att jag kunde må bra och känna den lugna självkänslan som jag senaste gjorde 2008. Skulle göra allt för att få känna den stunden i mitt liv. Jag önskade att jag kunde bli stark att jag fixar detta nu, nu är det min tur att få leva efter det man har levt i allt man har grävt ner sig i att man var sån som lyssnade på vad andra tyckte. Att slippa rädslan att känna att man faktiskt betyder något för nån, Dom som varit med om detta vet precis vad man pratar om. Önskade just nu också att jag fick krama om min andra halva att bara gosa sig in i hans famn och känna att hans andetag ger mig styrkan att orka kämpa på. Kan bara känna rysningen i kroppen hur det skulle vara att känna din närhet hos mig just nu, jag skänker en tanke till dig och det kommer jag att göra varje dag under den tiden som vi inte kommer att ses, att det kommer att gå bra för dig att du kommer att må bra. Kommer alltid att vara din änglavakt. Farmor ringde också nu på kvällen kommer att sakna henne som tusan samma mamma och janne och lasse. Dom finns också igenom allt. För jag vet att hade dom inte funnits hos mig så hade jag inte suttit och skrivit dessa rader som jag skriver just nu. Finns så otroligt mycket uppskattning och kärlek till er önskade bara att ni visste hur ni förgyller mig även du pölsa. Att jag aldrig trodde att jag skulle tänka som jag gör idag. Eller att livet skulle se ut som det gör just nu. Ni ser men jag har svårt att se att det blivit bättre.
 
 
 
Lyckan är som en parfym. 
Man kan inte hälla den på andra utan att ett par droppar faller på en själv.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback